تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد خبر : 4212

مهلت دو ماهه به واحد‌های راکد تولیدی مازندران

مهلت دو ماهه به واحد‌های راکد تولیدی مازندران

به گزارش ریحان نیوز مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اجرای طرح احیاء واحد‌های راکد تولید در استان با همکاری قوه قضاییه و بانک‌ها گفت : ۱۷۶ واحد تولیدی مازندران به علت بدهی به تملک بانک‌ها درآمده بودند که با اجرای این طرح به ۱۰۳ واحد کاهش یافت. موسوی با بیان اینکه

به گزارش ریحان نیوز مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اجرای طرح احیاء واحد‌های راکد تولید در استان با همکاری قوه قضاییه و بانک‌ها گفت : ۱۷۶ واحد تولیدی مازندران به علت بدهی به تملک بانک‌ها درآمده بودند که با اجرای این طرح به ۱۰۳ واحد کاهش یافت.
موسوی با بیان اینکه واحد‌ها از تملک بانک‌ها خارج و به سرمایه گذران جدید واگذار شدند افزود : با هدف پیشگیری از تکرار رکود این واحد ، مالکان جدید دو ماه فرصت دارند به چرخه تولید برگردند در غیر اینصورت ، واحد‌ها در مناقصه‌های دیگری واگذار می‌شوند.

او از صدور اخطار به هزار و ۳۰۰ واحد تولید راکد و نیمه راکد مازندران برای تعیین تکیلف فعالیت خود خیر داد و گفت : اگر این واحد‌ها در مهلت‌های داده شده اقدام به تولید نکنند ، قرارداد زمین و سایر تسهیلات ارائه شده فسخ می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.