تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
کد خبر : 3494

انتصاب پوریا معصومی به عنوان مدیر خانه جوانان قائمشهر

انتصاب پوریا معصومی به عنوان مدیر خانه جوانان قائمشهر

به گزارش ریحان نیوز به گزارش روابط عمومی خانه جوانان قائمشهر ،پوریا معصومی با تاکید براینکه رشد اجتماعی و مسئولیت پذیری جوانان زیر بنای اساسی توسعه جامعه محسوب می شود، گفت : جوانان اگر با مکانیزم های رسمی و غیر رسمی پرورش پیدا کنند و به مهارت های اجتماعی مجهز شوند، می توانند مسئولیت پذیری

به گزارش ریحان نیوز به گزارش روابط عمومی خانه جوانان قائمشهر ،پوریا معصومی با تاکید براینکه رشد اجتماعی و مسئولیت پذیری جوانان زیر بنای اساسی توسعه جامعه محسوب می شود، گفت : جوانان اگر با مکانیزم های رسمی و غیر رسمی پرورش پیدا کنند و به مهارت های اجتماعی مجهز شوند، می توانند مسئولیت پذیری فعالانه ای داشته باشند.

رییس کمیسیون پزشکی اتحادیه انجمن های اسلامی اروپا با بیان اینکه جوانان از این طریق می توانند در امور مربوط به کشور خودشان نقش پذیر باشند، افزود : به همین منظور خانه جوانان ایجاد شده که بستری مناسب را به کمک وزارت ورزش و جوانان که به عنوان نهاد متولی سامان دهی امور جوانان می باشد، به توانمند سازی نسل جوان در عرصه های مختلف اقدام کند.

معصومی در ادامه با اشاره براینکه خانه جوانان فرصت مناسبی است تا جوانان  با انجام امور از مرحله ی خلاقیت برنامه ریزی تا اجرا کسب تجربه پیدا کنند، خاطرنشان کرد : فرصتی است که با یاری خداوند بتوانیم در مجموعه خانه جوانان در سطح شهرستان، استان و کشور فضا و بستر را برای جوانان شهرمان آماده کنیم.

رییس ووشو کارگری استان مازندران ادامه داد : به استناد بند چهار و سی و پنجم مصوبه شورا عالی مرتبه جوانان، به منظور ایجاد انسجام و همگرایی در فعالیت ها و ارتقا سطح مشارکت جوانان و افزایش روحیه خود باوری و جوان گرایی دربین آحاد جامعه این طرح راه اندازی شد.

پوریا معصومی از دوازده کمیسیونی که در ساختار تشکیلاتی خانه جوانان وجود دارند، خبر داد و تشریح کرد : سه مسئولیت باشگاهی تحت عناوین باشگاه پیشگامان جوان، باشگاه سمن های جوانان و باشگاه مدیران جوانان ایجاد شده است که باشگاه پیشگامان جوان در بحث استعدادیابی و ساماندهی جوانان در زمینه ی کسب تجربه و نوآوری فعالیت می کند.

وی اظهار داشت : باشگاه سمن های جوانان در هدف ساماندهی تشکل های مردم نهاد است و باشگاه مدیران جوان نیز در حوزه شناسایی و استعدادیابی شبکه سازی مدیران و آموزش مدیریت به جوانان فعالیت می کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.