تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر : 2977

حمایت از واگذاری واحدهای صنعتی در تملک بانک

حمایت از واگذاری واحدهای صنعتی در تملک بانک

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بابلسر از موافقت وزارتخانه برای حمایت از واگذاری واحدهای صنعتی تحت تملک بانکها به سرمایه گذاران جدیدخبر داد.   به گزارش ریحان نیوز ، فرهاد دژپسند امروز به منظور نشست با فعالان قتصادی سراسر مازندران در بابلسر حضور یافت. وی در این نشست که با حضور نمایندگان مجلس، مدیران ارشد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بابلسر از موافقت وزارتخانه برای حمایت از واگذاری واحدهای صنعتی تحت تملک بانکها به سرمایه گذاران جدیدخبر داد.

 

به گزارش ریحان نیوز ، فرهاد دژپسند امروز به منظور نشست با فعالان قتصادی سراسر مازندران در بابلسر حضور یافت.
وی در این نشست که با حضور نمایندگان مجلس، مدیران ارشد استان، فرماندار و امام جمعه بابلسر و فعالان اقتصادی سراسر مازندران در مجموعه آموزشی رفاهی متل بانک ملی بابلسر برگزار شد بر حمایت وزارتخانه از واحدهای صنعتی تحت تملک بانکها خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه وزارتخانه از واحدهای صنعتی که در تملک بانک هستند برای واگذاری حمایت می کند افزود: ما در اولین فرصت این آمادگی را داریم که واحدها را به سرمایه گذاران جدید واگذار کنیم.
فرهاد دژپسند گفت : سهولت در تامین مالی یکی از راههای بهبود فضای کسب و کار است .
وی ذخائرشمال کشور را همانند گنجی نایاب دانست و تصریح کرد : با مدیریت صحیح در این مناطق بسیاری از نیازهای کشور تامین خواهد شد.
وزیر اقتصاد گفت : شکل گیری اقتصاد هوشمند از برنامه های دولت است  که مازندران بهترین پایلوت برای این نوع اقتصاد می باشد چرا که این شیوه نیاز به کمترین فضا و همچنین کمترین آلودگی دارد.
رییس اتاق بازرگانی مازندران و رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ‌مازندران به نمایندگی از بخش خصوصی مشکلات و نیازهای این قشر تاثیر گذار جامعه را مطرح کردند.
افزایش اختیارات بانک های استان و واگذاری بنگاه های تملیک شده به سرمایه گذاران از درخواست های مهم فعالان اقتصادی استان بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نیز در این نشست خواستار توجه بیشتر مدیران عامل بانک ها به طرح های اقتصادی استان شد.
خیریان پور با اشاره اینکه ۱۴۰ واحد تولیدی استان در تملک بانک‌ها قرار دارد گفت: انتظار داریم در سال جهش تولید این واحدهای تولیدی از تملک بانک‌ها خارج شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.