تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰:۲۹
کد خبر : 1448

مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا در مازندران

مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا در مازندران

معابر و خیابانهای شهرها و روستاهای استان مازندران برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس ضد عفونی شدند. مدیر اجرای مانور مقابله با کرونا ویروس عباس آباد گفت: این مانور در راستای آمادگی هرچه بهتر برای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در شهرها و روستاهای عباس آباد، سلمانشهر و کلارآباد همزمان با سراسر استان برگزار شد.

معابر و خیابانهای شهرها و روستاهای استان مازندران برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس ضد عفونی شدند.

مدیر اجرای مانور مقابله با کرونا ویروس عباس آباد گفت: این مانور در راستای آمادگی هرچه بهتر برای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در شهرها و روستاهای عباس آباد، سلمانشهر و کلارآباد همزمان با سراسر استان برگزار شد.
علی اصغر موسی پسندی با بیان اینکه عملیات ضد عفونی کردن منطقه از هفته گذشته آغاز و در دو شیفت روز و شب ادامه دارد افزود: با تمهیداتی که برای پیشگیری و مقابله با این ویروس در سطح شهرستان اندیشیده شده، با همکاری شهرداریها، بخشداری ها و شبکه بهداشت و درمان، تمامی مراکز عمومی و معابر نیز ضدعفونی شدند.
شهردار عباس آباد نیز با اشاره به اینکه این روند همچنان ادامه خواهد داشت گفت: از همکاری مردم و همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان و شهرستان عباس آباد قدردانی می کنم.

گروه های جهادی در شهرستان نکا نیز معابر و خیابانهای این شهرستان را ضد عفونی کردند.
رضا سطوطی مسئول گروهای جهادی گفت: با هدف اقدامات پیشگیرانه و مقابله با شیوع بیماری کرونا با 50 نفر از نیروهای جهادی در 7 گروه با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان و آتش نشانی شب گذشته تمامی معابر و کوچه های شهر نکا گندزدایی و ضد عفونی شد.

همچنین در شهرستان های تنکابن، بهشهر، قائم شهر، ساری، جویبار، بابلسر، سوادکوه شمالی و کلاردشت نیز در پی مبارزه با کرونا ویروس معابر و مغازه های سطح شهر ضدعفونی و گندزدایی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.