تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر : 1292

مردم از هرگونه تجمع غیر ضروری خودداری کنند

مردم از هرگونه تجمع غیر ضروری خودداری کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در استودیو بخش خبری بیست و ۴۵ دقیقه امشب شبکه مازندران گفت با توجه به این که آزمایش ویروس کرونا در استان مازندران مثبت اعلام شد مردم از تجمعات غیر ضروری خودداری کنند و در منزل بمانند. دکتر موسوی تصریح کرد: ۶۱ مورد اثبات شده ویروس کرونا در

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در استودیو بخش خبری بیست و ۴۵ دقیقه امشب شبکه مازندران گفت با توجه به این که آزمایش ویروس کرونا در استان مازندران مثبت اعلام شد مردم از تجمعات غیر ضروری خودداری کنند و در منزل بمانند.
دکتر موسوی تصریح کرد: ۶۱ مورد اثبات شده ویروس کرونا در کشور قطعی شده و ۱۲ مورد فوتی هم داشتیم.
وی با اشاره به اینکه آلودگی مثبت در مازندران اثبات شده افزود یک مورد فوتی در مازندران داشتیم که مربوط به یک مسافر تهرانی بود که در تنکابن اتفاق افتاد.
موسوی فاصله افراد در محافل عمومی را ۱ تا ۱ متر و نیم اعلام کرد و گفت افراد در جمع عمومی باید با هم فاصله داشته باشند تا این ویروس سرایت پیدا نکند.
دکتر موسوی از مردم خواست که فعلا” از برگزاری مجالس عمومی خودداری کنند چرا که تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و جاهای پر رفت و آمد و اماکن ورزشی به همین خاطر بود که مردم از تجمع غیر ضرور پرهیز کنند تا این ویروس به دیگران سرایت نکند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد از زمانی که بیماری کرونا در استان مشاهده شد ستاد پیشگیری از این بیماری در استان تشکیل شد تا جلسات و تصمیمات مهم در این جلسه گرفته شود.
وی از همه مردم خواست نکات بهداشتی را رعایت کنند به خاطر اینکه احتمال شیوع این بیماری از فرد مبتلا به دیگران زیاد است .
دکتر موسوی از مردم خواست از مسافرت خودداری کنند و در منازل بمانند تا شیوع این بیماری کم شود.

#کرونا_را_شکست_میدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.